قلب دفتر

به کلبه تنهایی من خوش آمدید

قلب دفتر

به کلبه تنهایی من خوش آمدید

دختربودن یعنی

دختر بودن یعنی لباست 4 متر و نیم پارچه ببره که آقایون به گناه نیفتن!!!!!!!!!!!!!!!
کی گفته؟؟؟
 


 

دختر بودن یعنی لباست 4 متر و نیم پارچه ببره که آقایون به گناه نیفتن!!!!!!!!!!!!!!!
کی گفته؟؟؟ 


 

 

الان 2010 هستیما! داریم وارد2011 میشیم. 4متر اضافه رو حذف کن،همون نیم متر چش پسرارو در آورده
دختر بودن یعنی " شنیدی شوهر سیمین واسه ش یه سرویس طلا خریده 12 میلیون؟"!!!!!!!!!!!!!
دم شوهر سیمین جون گرم. هر پسری که الان ازین عرضه ها نداره!!! 100 تا یکی شون! شماره شوهر سیمینم بزار لازم میشه
دختر بودن یعنی " به به خانوم خوشگل....هزار ماشالااااااا...." این که یه حقیقته!
دختر بودن یعنی "کجا داری میری؟"! طرز پاسخ گویی به این سوال خیلی وقته که فرق کرده. 3 تا کامه بیشتر نیس: به- تو-................!!
دختر بودن یعنی " تو نمیخواد بری اونجا ، من خودم میرم " مستحظر هستین که بازم چند سال پیش مردا همین یه نمه غیرت الکی رو داشتن> الان همونم ندارن
دختر بودن یعنی "کی بود بهت زنگ زد؟! با کی حرف میزدی؟"!!!!!!!!!!!11 که اگه واسه پاسخ به این سوال اراده کنن بپیچوننت، کار یه ثانیه اس!!! هنگ میکنی که این استعداد از کجا اومده؟؟؟
دختر بودن یعنی " خیلی خودسر شدی"...........!!! اختیار دارید. دست پرورده شماییم دیگه
دختر بودن یعنی اجازه گرفتن واسه هرچی ، حتی نفس کشیدن.!!!!!!
پس کو اجازت؟؟؟؟؟؟؟ حالا این دفه رو نفس بکش. تا بعد ببینیم چی میشه! گفتم که الان 2010 هستیم. نه زمان قلقلک میرزا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد