قلب دفتر

به کلبه تنهایی من خوش آمدید

قلب دفتر

به کلبه تنهایی من خوش آمدید

وقتی

 

 

 

وقتی کاری انجام نمی شه، حتما خیری توش هست
وقتی مشکل پیش بیاد ، حتما حکمتی داره 


وقتی کسی را از دست می دی ، حتما لیاقتت را نداشته 


وقتی تو زندگیت ،  زمین بخوری حتماً چیزی است که باید یاد بگیری
وقتی بیمار می شی ، حتماً جلوی یک اتفاق بدتر گرفته شده 


وقتی دیگران بهت بدی می کنند ، حتماً وقتشه که تو خوب بودن خودتو نشون بدی 


 وقتی اتفاق بد یا مصیبتی برات پیش می  یاد ، حتماً داری امتحان پس می دی 


وقتی همه ی درها به روت بسته می شه، حتماً خدا می خواد پاداش بزرگی بابت صبرو شکیبایی بهت بده 


 وقتی سختی پشت سختی می یاد ،حتماً وقتشه روحت متعالی بشه 


وقتی دلت تنگ می شه ،  حتماً  وقتشه با خدای خودت تنها باشی

بزن بارون

 

 

باران بزن بارون  خیس و ترم کن 

    

    بزن بارون بزن تو  پر پرم کن   

 

       بزن بارون که غمگین دل من   

 

           بزن بارون که ننگین شب من    

              بزن بارون و با خود ببر دردای این دل    

                 تا نباشم هر دم در پی همراز این دل 

  

                بزن بارون دلم ماتم گرفته  

                بزن بارون که زندگیم رنگ غم گرفته 

            ببار بارون به دلهای غبار گرفته 

      ببار بارون که غم  دلمو تنها گرفته  

    منو با خودت ببر بارون   

  

با قطره هات منو به دریا برسون

خدایا...

 

 

گاهی که دلم از این و آن و زمین و زمان می گیره،


نگاهم را به سوی تو و آسمون می گیرم،


و آنقدر با تو درد دل می کنم،


تا کم کم چشم هایم با ابرهای بهار مسابقه می گذارند.


و پس از اون که قلبم سبک می شه.


تو می آیی و تمام فضای دلم را پر می کنی.


آن وقت دیگر آرام می شم.


و احساس می کنم هیچ چیز نمی تونه مرا از پای دربیاره،


چون تو را در قلبم دارم.

عاشق ترم کن

 

 

مجنون را به محکمه بردند 

 

 

 

 گفتند: توبه کن ...... گفت:خدایا عاشقم عاشق ترم کن

دوست داشتن

 

 

 

دوست داشتن کسانی که دوستمان می‌دارند کار بزرگی  

 

نیست،  

 

مهم آن است آنهایی را که ما را دوست ندارند، دوست بداریم 

زنده بودن

 

 

باید که مهربان بود  

 

                          

 

                             باید عشق ورزید   

 

 

                                 زیرا زنده بودن هرلحظه احتمالیست

آغاز جدایی

 

 

 آغاز جدایی ما همان نگاه اول بود 

همان زمان که در نگاه یکدیگر می خواندیم  

که مبادا روزی دیگر این چنین  

در کنار هم نباشیم 

که مبادا در آینده ای نه چندان دور حسرت داشتن 

یک ثانیه از حال را بخوریم

خدای لیلی

 

 

 

روزی شخصی درحال نماز خواندن درراهی

  

بود 

 ومجنون بدون اینکه متوجه شود،ازبین او

 

ومهرش 

 

عبور کرد.مرد نمازش را قطع کرد و داد 

 

زد:هی چرا 

  

 بین من وخدایم فاصله انداختی؟!مجنون به

 

خود 

 آمد وگفت:من که عاشق لیلی هستم تورا  

 

ندیدم،توکه عاشق خدای لیلی هستی چرا

 

مرا

 

 دیدی؟؟!!!!

حس غریب

 




من نه عاشقم ونه محتاج نگاهی که بلغزد بر من...


من خودم هستم یک حس غریب



که به صد عشق و هوس می ارزد

احساس

 

 

امروز را برای ابراز احساس به عزیزانت غنمینت بشمار 

 

 شاید فردا احساس باشد اما عزیزی نباشد

خدایا

 

 

خوشبختی را دیروز حراج زدند حیف من زاده امروزم  


خدایا جهنمت فرداست پس چرا امروز میسوزم

چه زیباست

 

 

 

 

چه زیباست نوشتن ، وقتی میدانی او میخواند

چه زیباست سرودن ، وقتی میدانی او میشنود

و چه زیباست دیوانگی به خاطر او ، وقتی میدانی او میبیند . .

زندگی


 

 

اشکاتو پاک کن همسفر ، گاهی باید بازی رو باخت 

اما اینو یادت باشه ، که باز میشه زندگی رو دوباره ساخت

نگاهت

 

 

 

تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران  

 

است  

 

 باش فردا که دلت با دگران است

تو

 

 

تو یعنی پاکی باران تو یعنی لذت دیدن

 

تو یعنی روح باران را متین و ساده بوسیدن


تو یعنی یک شقایق را به یک پروانه بخشیدن


تو یعنی از سحــر تا شب به زیبایی درخشیدن


تو یعنی یک کبوتر را زتنهایی رها کردن


 

 

 

  

یک بار خواب دیدن تو… به تمام عمر می‌ارزد  

 پس نگو… نگو که رویای دور از دسترس، خوش نیست…  

قبول ندارم گرچه به ظاهر جسم خسته است، ولی دل  

 

دریایست… تاب و توانش بیش از اینهاست.  

دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد.

خدای آسمان ها را به آرامی صدا کردن  

گاهی

 

 

 گاهی گمان نمیکنی ولی میشود.... 

 

گاهی نمیشود که نمیشود که نمیشود 

 

 گاهی هزار دوره دعا بی اجابت است...  

گاهی نگفته قرعه به نام تو میشود   

گاهی گدای گدایی وبخت با تو نیست.. 

 

گاهی تمام شهر گدای تو میشود

دوست

همه دانند کاین سخن پرداز ،  

 

جان دهد  

 

 

 ،عاقبت به خاطر دوست ،  

 

خلق گویند : " خوش به حال کسی کاین  

 

 

غزل ها برای خاطر اوست! "

لبخند

 

 

وقتی که به دنیا آمدی، تو گریه می کردی 


و اطرافیانت لبخند به لب داشتند
 

آنگونه باش که در پایان زندگی
 

تو تنها کسی باشی که لبخند بر لب داری
 

و اطرافیانت گریه می کنند 

 

 

 

 

 مانده بودی اگر نازنینم
 

  زندگی رنگ و بوی دگر داشت
 

         این شب سرد و غمگین غربت
 

                     با وجود تو رنگ سحر داشت 

 

 

 چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید

 

چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟

 

چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟ 

 

اما افسوس که هیچ کس نبود ...

 

همیشه من بودم و تنهایی پر از خاطره ...

 

آری با تو هستم ...!

 

با تویی که از کنارم گذشتی...

 

 و حتی یک بار هم نپرسیدی،  

چرا چشمهایم همیشه بارانی است...!!

برای تو می نویسم.....

 

 

 

 روی قلبمو بخون... نوشتم پیشم بمون  

 

 

تو که از خود منی منو از خودت بدون  

 

 

 

لمس کن کلماتی را که برایت مینویسم تا بخوانی و بفهمی چقدر جایت خالیست

تا بدانی نبودنت آزارم میده٬لمس  کن نوشته هایی را که لمس ناشدنیست و عریان

که از قلبم بر قلم و کاغذ می چکد٬لمس کن گونه هایم را که خیس اشک است

لمس کن لحظه هایم را٬لمس کن روحم را٬لمس کن تک تک کلماتی را

با این قلب شکسته و چشمی اشکبار مینویسم

 

میخواهم باور کنی با تمام    وجودم        دوستت دارم  

شاهزاده

 

 

 

 

امیری به شاهزاده گفت:من عاشق توام. 


شاهزاده گفت:زیباتر از من خواهرم است که در پشت سر تو  

 

ایستاده  

 

است. 


امیر برگشت و دید هیچکس نیست .
 

شاهزاده گفت: عاشق نیستی !!!! عاشق به غیر نظر نمی کند 

 

عاشقانه

 

  

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

زندگی


 

وقتی به دنیا آمدم درون گوشم اذان گفتند  

 

وقتی می میرم برایم نماز می خوانند.زندگی  

 

چقدر کوتاه است فاصله ی اذان تا نماز   

 

 

 


نه چتر با خود داشتی... 

نه روزنامه.. 

.

نه چمدان... 

عاشقت شدم... 

از کجا باید میدانستم مسافری؟؟؟ 

 

 

 

خدایا، آنکه در تنهاترین تنهاییم، تنهای تنهایم گذاشت...  

خواهشی دارم...  

تو در تنهاترین تنهاییش تنهای تنهایش نذار

عاشق

 

 

اگر از جانب معشوق نباشد کششی  

 

 

کوشش عاشق بیچاره به جایی نرسد 

 

 

 

 غصه نخور...! 


کنار امده ام با نبودنت.. 


خیلی که دلم بگیرد 


گریه میکنم