قلب دفتر

به کلبه تنهایی من خوش آمدید

قلب دفتر

به کلبه تنهایی من خوش آمدید

تو

 

 

تو یعنی پاکی باران تو یعنی لذت دیدن

 

تو یعنی روح باران را متین و ساده بوسیدن


تو یعنی یک شقایق را به یک پروانه بخشیدن


تو یعنی از سحــر تا شب به زیبایی درخشیدن


تو یعنی یک کبوتر را زتنهایی رها کردن


 

 

 

  

یک بار خواب دیدن تو… به تمام عمر می‌ارزد  

 پس نگو… نگو که رویای دور از دسترس، خوش نیست…  

قبول ندارم گرچه به ظاهر جسم خسته است، ولی دل  

 

دریایست… تاب و توانش بیش از اینهاست.  

دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد.

خدای آسمان ها را به آرامی صدا کردن  
نظرات 1 + ارسال نظر
علی.م. چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:56 ق.ظ http://hobnob.blogsky.com

تو برای تمام دنیا یه نفر هستی ، اما برای یه نفر تمام دنیا هستی

تو مرا می فهمی من تو را می خواهم و همین ساده ترین قصه ی یک انسان است تو مرا می خوانی من تو را ناب ترین شعر زمان می دانم و تو هم می دانی تا ابد در دل من می مانی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد