قلب دفتر

به کلبه تنهایی من خوش آمدید

قلب دفتر

به کلبه تنهایی من خوش آمدید

بزن بارون

 

 

باران بزن بارون  خیس و ترم کن 

    

    بزن بارون بزن تو  پر پرم کن   

 

       بزن بارون که غمگین دل من   

 

           بزن بارون که ننگین شب من    

              بزن بارون و با خود ببر دردای این دل    

                 تا نباشم هر دم در پی همراز این دل 

  

                بزن بارون دلم ماتم گرفته  

                بزن بارون که زندگیم رنگ غم گرفته 

            ببار بارون به دلهای غبار گرفته 

      ببار بارون که غم  دلمو تنها گرفته  

    منو با خودت ببر بارون   

  

با قطره هات منو به دریا برسون

نظرات 2 + ارسال نظر
hamkhone چهارشنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ http://hamkhone.blogsky.com/




kheiliiiii ziba bud

پیمان یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ

آخه هنوز نگفتی با چه اسمی لینکت کنم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد