قلب دفتر

به کلبه تنهایی من خوش آمدید

قلب دفتر

به کلبه تنهایی من خوش آمدید

باز باران !

 

 

 

باز باران !

نه نگوییم با ترانه

می سرایم  بی ترانه 

جور دیگر

باز باران ، 

بی ترانه دانه دانه

میخورد بر روح و جسمم

بی ترانه 

در هوای بی پرنده

در کنارت می سرایم

عشق من تو 

عمر و هستی

دین و مستی 

هر چه دارم مال تو

باز باران،

با صدای گرم احساس

با نفس های ستاره

با نگاهش 

با صدایش

داد میزد

چشم مستش

من دویدم 

من پریدم

روح سردم 

گرم میشد

دست سردم 

لمس میشد

تا به اعماق نگاهش 

با نوشته با کلامش 

میبرد با خود مرا 

در کرانها، آسمان ها

در پس ابر 

دوستش دارم همیشه 

خالصانه .

نظرات 1 + ارسال نظر
hamkhone جمعه 6 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:08 ب.ظ http://hamkhone.blogsky.com/

mamnun azizam pisham umadi.
khahesh mikonam vazifame dustam.

baz ke mahshar bud.
akhe to inaro az koja peida mikoniii

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد